Ubisoft’un sevilen oyunu “Sands of Time”ın yeniden yapım süreci önemli zorluklarla karşılaştı. İlk duyurusundan bu yana birkaç kez ertelenen proje, son olarak Montreal ekibine devredilmeden önce Ubisoft Pune ve Ubisoft Mumbai’den destek aldı.
Ubisoft’un son açıklamasına göre, oyun şu anda önemli bir süreç geçiriyor. Ancak, yenilenmiş haliyle, tanıtım fragmanında gördüğünüz her şeyin yeniden gözden geçirilmesi gerekecek.
Resmi duyurulara rağmen, projenin tamamen sıfırdan ele alındığı ortaya çıktı. Insider Gaming’e sızdırılan bilgilere göre, yeniden yapımın hala geliştirme aşamasının başlarında olduğu ve birçok eksiklerin olduğu belirtiliyor. Yeniden yapımın çıkış tarihinin henüz uzakta olduğu düşünülüyor.
Oyunun daha gerçekçi bir yaklaşımla yeniden tasarlanması için bazı önemli değişiklik yapıldı. Grafiklerin yanı sıra dövüş ve parkur mekanikleri de dahil olmak üzere oyunun her yönü sıfırdan ele alındı. Ayrıca, bazı iddialara göre motion capture teknolojisiyle yeniden çekimler yapılacak, karakter animasyonları ve hareketleri daha gerçekçi hale getirilecek.
Orijinal serinin hayranları için büyük bir sürpriz olacak şekilde, Prens karakterini canlandıran Yuri Lowenthal’ın yer almayacağı açıklandı. Lowenthal’ın projeden ayrılma nedenleri henüz netlik kazanmış değil.
Ubisoft‘un yeniden yapım hakkında daha detaylı bilgi vereceği bir güncelleme yapılacak mı ve ne zaman olacağı konusunda henüz bir bilgi bulunmuyor.