Assassin’s Creed Shadows, oyuncuları 16. yüzyıl Japonya’sına götürerek, Iga Eyaleti’nden bir şinobi suikastçısı olan Naoe ve güçlü bir samuray olan Yasuke’nin hikayelerini anlatacak.
Her iki karakter de benzersiz oyun tarzları, ilerleme yolları, beceriler, silah seçenekleri ve istatistikler sunuyor. Naoe, gizlilik ve sessiz suikastlar konusunda uzmanlaşırken, Yasuke doğrudan dövüşte üstün yeteneklere sahip.
Oyun direktörü Charles Benoit, bu iki karakterin birbirinden tamamen farklı dünyalardan geldiğini ve oyuncuların hem samuray hem de şinobi deneyimini ayrı ayrı yaşamalarını istediklerini belirtti.
Benoit, “İki karakterimiz var; Samuray ve şinobi. Oyuncuların her ikisini de deneyimlemesini istiyoruz. İki karakteri tek bir karaktere sığdıramayız çünkü samuraylar ve şinobiler farklı sosyal sınıflardan geliyor, farklı hayatları var. Bu yüzden onları birbirine karıştırmadık.” dedi.
Fragmanda da iki karakterin oldukça farklı oynanış stillerine sahip olduğunu açıkça görebiliyoruz.
Assassin’s Creed Shadows, oyunculara keşfedilecek geniş ve dinamik bir açık dünya sunuyor. Ubisoft, bu dünyada mevsimlerin ve hava durumunun değiştiği çeşitli ortamlarla karşılaşacağımızı belirtti. Önceki Assassin’s Creed oyunlarında olduğu gibi, özelleştirilebilir saklanma yerleri ve toplanabilir eşyalar ile hedeflerinizi avlayacak ve casus ağları kuracaksınız.
Her ne kadar fragman karakterler hakkında bilgi verse de, gerçek oynanış deneyimi için muhtemelen Haziran ayında gerçekleştirilecek olan Ubisoft Forward etkinliğini beklememiz gerekecek. Shadows, Jonathan Dumont’un yaratıcı yönetmenliğinde, 2018’de çıkan Assassin’s Creed Odyssey’in arkasındaki stüdyo olan Ubisoft Quebec tarafından geliştiriliyor ve feodal Japonya’da geçen Assassin’s Creed Mirage’ın devamı niteliğinde.
Assassin’s Creed Shadows, 15 Kasım’da Windows PC, Apple silicon işlemcili Mac bilgisayarlar, Xbox Series X/S ve PlayStation 5 için piyasaya sürülecek.