Uzay

Uzay bilimi ile ilgili yaşanan en son gelişmeler, yayınlanan makaleler ve uzaya ışık tutan açıklamalar, HaberTekno.com’da! Uzay haberleri, yayınlanan makaleler, gezegenler ve evren ile ilgili tüm gelişmeler ve çarpıcı keşifler, Haber Tekno Uzay kategorisinde!

NASA InSight

NASA InSight Görevi ile Yeniden Mars’a Gidiyor!

NASA, InSight uzay aracı ile Mars'a yeniden gideceği görevi onayladı. İşte NASA'nın yeni InSight uzay aracı ve Mars görevi ile ilgili detaylar!
Juno uzay aracı

Juno, Jüpiter’in Daha Önce Görülmemiş Yerlerinin Fotoğraflarını Gönderdi!

NASA'nın Juno uzay aracı, Jüpiter ile ilgili ilk defa elde edilen yerlerin görüntülerini paylaştı. İşte Juno'nun Jüpiter fotoğrafları!
Juno

Juno, Jüpiter’e En Yakın Alçak Uçuşunu Gerçekleştirdi!

NASA'nın Jüpiter üzerinde araştırma yapmak üzere gönderdiği Juno isimli uzay aracı, en yakın alçak uçuşundan Jüpiter fotoğrafı gönderdi. İşte detaylar!
NASA

NASA’ya Harcanan Ödemeler Ne Kadar Gerekli?

NASA için her yıl uzay araştırması için devasa bir bütçe alıyor. Peki, NASA’ya harcanan para ne kadar gerekli mi? İşte NASA'nın bütçe tartışması!
kozmoz

Evrende Yalnız Olabiliriz!

Yüzyıllardır evrende insanoğlunun yalnız yaşamadığı düşüncesine açıklık getiriliyor. Evrende yalnız olabiliriz düşüncesi, artık daha büyük olasılık.
nasa

NASA’nın Favori Rengi Neden Sıcak Pembe?

Uzay araştırmaları dendiğinde akla gelen ilk kurum olan NASA’nın favori rengi hakkında hiç düşünmüş müydünüz? İşte detaylar!

Uzaydaki Radyasyon Kalp Rahatsızlıklarına Davetiye Çıkarıyor!

Yapılan araştırmalara göre uzaydaki radyasyon çeşitli kalp rahatsızlıklarına davetiye çıkarıyor ve bu durumda astronotlar büyük tehlike altında.
ay-a-yolculuk

Amerikan ve Rus Bilim İnsanları Birlikte Ay’a Yolculuk Yapacak!

Amerikan ve Rus bilim insanları bir uzay projesi için bir araya geliyor. Ay’a yolculuk yapmak adına yürütülen bu proje hakkındaki tüm detaylar yazımızda!
nasa projeleri

Dikkat Çeken 4 NASA Projesi

NASA'nın öne çıkan projeleri hayret vermeye devam ediyor.
NASA'nın İnsanlı Mars Görevi Aracının Motor Testleri

NASA’nın İnsanlı Mars Görevi Aracının Motor Testleri!

İşte NASA'nın, insanlı Mars Görevi için hazırlamakta olduğu roketin, motor testleri ile ilgili yayınlanan videonun tamamı!
Mars'a İnsan

Elon Musk, Mars’a İnsan Göndermek İstiyor!

Elon Musk, kurucusu olduğu SpaceX isimli uzay şirketi ile 2025 yılında, Mars'a insan göndermek istiyor. İşte insanlı Mars görevinin detayları!
Uzay Fotoğrafları

En İyi Uzay Fotoğrafları 1

En iyi uzay fotoğrafları foto galeri serisi kapsamında, çekilen uzay fotoğraflarından en etkileyici olanlarını yansıtmaya başlıyoruz!
Boeing Uzay Taksi

Boeing Uzay Taksi Servisi Gecikecek!

Boeing Uzay Taksi Servisi ile ilgili kötü haberler gelmeye başladı. Son gelen bilgiye göre Boeing Uzay Taksi Servisi gecikme yaşayabilir. İşte detaylar!
Ötegezegen

Kepler 1,200’den Fazla Ötegezegen Keşfetti!

Kısa bir süre önce NASA tarafından yapılan açıklamaya göre NASA'nın uzay keşif aracı Kepler, şimdiye kadar 1,284 farklı ötegezegen keşfinde bulundu. Açıklamaya eklenen bilgilere göre Kepler tarafından keşfi gerçekleştirilen bu ötegezegen...

NASA, 3D Yazıcı İle Dünyanın İlk Tam Ölçekli Roket Motoru Parçasını Üretti!

NASA, 3D yazıcı yardımıyla dünyanın ilk tam ölçekli roket motor parçası üretimini gerçekleştirdi. İşte NASA'nın bu gelişmesinin detaylar!

En Son Haberler