Bilim

Bilim haberleri, bilim dünyasındaki en son gelişmeler, yeni keşifler ve ürünler ile ilgili tüm bilgiler, HaberTekno.com bilim sayfalarında sizlerle!

Bilimsel gelişmeler, popüler bilim haberleri ve keşiflere tanıklık edebilir, bilim alanındaki en son yayınlanan makalelere ve detaylarına, Haber Tekno bilim makaleleri ile ulaşabilirsiniz! Son bilimsel gelişmeler ile ilgili tüm analizler ve içerikleri en doğru şekilde takip edin!

Hyperloop

Hyperloop Projesi Güvenlik Lisansı Alındı!

Elon Musk tarafından ortaya çıkartılan ve yaklaşık 1,300km hıza ulaşan Hyperloop isimli ulaşım teknolojisi, güvenli olarak lisanslandı!
Ötegezegen

Kepler 1,200’den Fazla Ötegezegen Keşfetti!

Kısa bir süre önce NASA tarafından yapılan açıklamaya göre NASA'nın uzay keşif aracı Kepler, şimdiye kadar 1,284 farklı ötegezegen keşfinde bulundu. Açıklamaya eklenen bilgilere göre Kepler tarafından keşfi gerçekleştirilen bu ötegezegen...
Kanser İlaçları

Kanser İlaçları için Fazladan Para mı Ödüyoruz?

Kanser ilaçları daha fazla kullanılmaya başladı. Peki, kanser ilaçları için ödenmesi gerektiğinden fazla mı para ödüyoruz? İşte detaylar!

Duvar Arkasını Görüntüleyen Teknoloji!

Pentagon tarafından duvarın arkasını görüntüleyen bir teknoloji üzerinde çalışmalar yaptığına ilişkin bilgiler gündeme geldi!
Ebola Virüsü Göz Rengi

Ebola Virüsü Göz Renginin Değişmesine Sebep Oldu!

Ebola virüsü ile ilgili dikkat çeken sonuçlar ortaya çıkmaya devam ediyor. Şimdi de Ebola'nın göz rengini değiştirebileceği ortaya çıktı!

NASA’nın MESSENGER’dan Aldığı Son Kare Yayınlandı!

NASA’ nın 2011 yılından bu yana Merkür yörüngesinde konumlandırdığı ve veri akışı sağladığı MESSENGER isimli aracı görev süresini tamamladı ve Merkür gezegeninin yüzeyine çarparak tarihe gömülmüş oldu. NASA’ nın aktardığı bilgilere göre...

NASA, 3D Yazıcı İle Dünyanın İlk Tam Ölçekli Roket Motoru Parçasını Üretti!

NASA, 3D yazıcı yardımıyla dünyanın ilk tam ölçekli roket motor parçası üretimini gerçekleştirdi. İşte NASA'nın bu gelişmesinin detaylar!

SpaceX Falcon 9 Roketini Yeniden Fırlattı!

SpaceX tarafından geliştirilen yeni Falcon 9 roketi, yeniden fırlatıldı. İşte Falcon 9'un yeniden fırlatılma işlemi ile ilgili detaylar!

En Son Haberler